Nissan X-trail

hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Nissan X-Trail
Nissan Xtrail jsem si osobně dovezl z Rakouska jako lehce havarovaný, opravil jsem ho a cca rok s ním jezdím. Musím všechny zájemce před koupí havarovaného vozu varovat, přední náprava je mimořádně citlivá na správné uložení.

Značka:Nissan
Model:X-Trail
Typ:2,0i 16V
Karoserie:SUV
Obsah motoru:2000
Palivo:benzín
Rok výroby:2002
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:65000
Najeto km nyní:89000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:1rok
Průměrná spotřeba:8-10
Poruchy:žádné
Předchozí vozidlo:Volkswagen Sharan
Nissan Xtrail jsem si osobně dovezl z Rakouska jako lehce havarovaný, opravil jsem ho a cca rok s ním jezdím. Musím všechny zájemce před koupí havarovaného vozu varovat, přední náprava je mimořádně citlivá na správné uložení, jak všechno přesně nesedí, je problém s těsností gufer na rozvodovce, nastavením ESP atd.
Jinak auto jezdí spolehlivě, motor má výkon 140 koní a i když se to zdá dost, točivý moment cca 190Nm není nijak oslnivá hodnota, takže pod 3000 ot/min motor moc nefunguje. Naštěstí je převodovka poměrně nakrátko, zejména 1.rychlostní stupeň, takže s rozjezdy není problém, dá se v pohodě rozjíždět i na 2. Spotřeba po Praze při rozumné jízdě je kolem 10 l, venku to jde i kolem 8, dálnice cca 9 při povoleném rychlostním limitu. Auto je velmi dobře vybavené již v základu (4x airbag, ABS, ESP, klimatizace, el.okna), má velmi pohodlná sedadla, vzadu nastavitelná a bohužel velmi špinící se potahy, alespoň v kombinaci šedých barev. Podvozek je nastavený celkem sportovně, takže s jízdními vlastnostmi nebudete mít žádný problém, dokonce i při plném zatížení jsou jízdní vlastnosti velmi dobré. Co skutečně oceňuji, zejména v tomto počasí, které panuje, je skutečně špičková trakce na sněhu, ESP zasahuje sice razantně, ale velmi rychle a účinně a v kombinaci s protiprokluzem a pohonem 4x4 nepoznáte v zimě problém, takže si myslím, že pro někoho, kdo potřebuje jezdit rychle a bezpečně i v zimě, je tento typ auta ideální. Předtím jsem vlastnil VW SHARAN 1,9 tdi 85KW, a i když ho považuju dodnes za téměř dokonalé auto, jízda v zimě nebyla zrovna ideální zejména kvůli špatné trakci na sněhu.
Jedinou menší slabinou u X-trailu je podle mě málo pružný motor, ale to je bohužel proti dnešním TDi téměř každý benzíňák. Oproti dieselu je ale velmi tichý a co je v zimě velmi příjemné, během minuty už celkem slušně topí, což proti některým naftovým vozům je jako z říše snů.
Servis je cenově stejný jako třeba u Primery, motor má rozvod řetězem, takže žádné mimořádné výdaje Vás nečekají. Podle mého názoru je tato varianta lepší volba,než Xtrail s naftovým motorem o výkonu 84kW, který je velmi hlučný a na těžký vůz slabý. Samozřejmně 100kW naftová verze u faceliftového modelu už je pro toto auto ideální.


KladyZápory
Prostornost, variabilita malá pružnost motoru do 3000 ot/min
jízdní vlastnosti , trakce na sněhu spotřeba ve městě a při rychlé jízdě
výbava, vzhled průměrná velikost kufru
  
  





Spolehlivost2
Provozní náklady3
Cena náhradních dílů3
Dostupnost náhradních dílů2
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ano



hodnocení
brzdy
1
design
2
dílenské zpracování
3
dynamika motoru
3
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
4
řazení
1
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
3
výhled z vozu
1
zavazadelník
3
celkové hodnocení - průměr:
1.92
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist