Peugeot 306

Koupil jsem tento vůz vzhledem k financím a objemu jeho kufru - vlezl se mi tam kočárek. Je to vicebod,výkon 90k,-z prvu jsem hledal důvod k větší spotřebě, ale bylo mi vysvětleno, že k největší ztrátě dochází u přeřazování.
RECENZE UŽIVATELŮ, 15.04.12 | 00:00
hodnocení článku 1.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
obytné Peugeot 306
Značka:Peugeot
Model:306
Typ: 
Karoserie:Hatbatch
Obsah motoru:1,6
Palivo:benzín
Rok výroby:1993
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:120000
Najeto km nyní:180000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:4 roky
Průměrná spotřeba:8l
Předchozí vozidlo:Peugeot 206 1.9 GTI

No já jsem koupil tento vůz vzhledem k financím a objemu jeho kufru-vlezl se mi tam kočárek. Je to vicebod,výkon 90k,-z prvu jsem hledal důvod k větší spotřebě, ale bylo mi vysvětleno, že k největší ztrátě dochází u přeřazování a to v té době vyřešili tak, že otáčky u přeřazení nebo vyřazení rychlosti klesnou o cca300 otáček-ihned, ale pak čekáte dalších 5-10 sekund než spadnou na normální mez. Říkal jsem si, že 1.6l a 90k-nebude to žádná sláva-svým způsobem je to pravda, ale liju tam benzín a olej-vyměním gumy-to je vše. Samo, že mě štve nějaký skřípot atd. v kabině-vzhledem ke stáří vozu to chápu-potkali mě i větší opravy např. prasklé těsnění pod hlavou, a výměna výfuku, ale to je asi běžné u všech aut tohoto věku. Pak se stalo to, že jsem potkal chlápka v podzemní garáži-novější model 306ky,krásný tunning a dal jsem se sním do řeči-říkám jak vám to jezdí a on na to v poho,já říkám jaký obsah, a on, že 1,6l,a já na to tak to jsme na tom stejně. Podíval se takovým tím pohledem-ty chudáčku ta tvá kára a můj vůz. A já na to jak rychle Vám to frčí pane Tunning,a on na to už jsem s tím jel 175, a já na to to si děláte prdel. Taková vytuněná kára musí jet aspoň 230-a on na to kolik to jede mi tak mu říkám, že v 5 lidech 215 a on na to-kecáš. Říkám sedni a jedem a tak jsme jeli během chvíle přes 200-pak mi říká, že mám špatný tachometr-já jistě. Proto dávám radu všem, co si chtějí koupit Peugeot 306-zeptejte se, co je to za motor dodávaný v tom ročníku jaký chcete koupit- v případě, že nekupujete diesla-ty jsou všechny špičkové-měl jsem jednoho od novoty!! Jinak do toho nasázíte 100000-150000kč a skončíte jak pan Tunning.Já osobně jsem v tomto ohledu docela štěstí, ale kolik bude Vás. Jo jinak to jezdí docela v poho,největší rozdíl mezí tím co jsem měl před tím to vozem-205 1.9 GTI,je to, že když to člověk nechce hnát tak Vás to auto nenutí. Jinak co se týče s GTI-první věc je koupit auto neutahané-to je největší problém, já jsem měl štěstí a koupil ho ve výborné kondici-a za pár kaček, pak jsem ho nadopoval, mělo tak na brzdě 150k-to teprve byla zábava vidět ty protáhlé ksichty 1-miliónových majitelů aut na silnici jak jim ve 200-ce zamáváte a plechovka za pár tisíc korun se nenávratně oddaluje-vlastní zkušenost s pozdravem Petr


KladyZápory
motor-pružnost spotřeba-v benzínu
prostor dílenské zpracování intariéru
cena NH nedostatěčná antikorózní uprava pod rezervou
neporuchovost problémy s kostrou na elektroinstalaci
ovládání nádrže šíbr-ale vzhledem ke stáří je to O.K





Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
3
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
3
dynamika motoru
1
jízdní komfort
3
ovladatelnost
3
prostornost
1
pružnost motoru
2
řazení
3
řízení
2
sedadla
3
spotřeba
3
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
2.3
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist