Peugeot 306 - hned tak se neokouká

Protože jsem se na TipCars.com nesetkal s recenzí benzinové 306 1.4i, rozhodl jsem se o něco podobného pokusit. Auto jsem kupoval v českém bazaru - byl to dovoz z Francie.
RECENZE UŽIVATELŮ, 08.04.08 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Peugeot 306
Značka:Peugeot
Model:306
Typ: 
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:1.4 i
Palivo:benzín
Rok výroby:1998
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:96 000
Najeto km nyní:115 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:9 měsíců
Průměrná spotřeba:6,5
Poruchy:Spojka
Předchozí vozidlo:Škoda Favorit
Prodejce si ani nevšiml, že je v autě CD měnič. Cena byla 110 000 korun. V bazaru jsem zjistil, že jsou vyměměny torzní tyče a servo. Prodejce neprotestoval, když jsem chtěl auto odvézt na nedalekou STK. Spodek auta byl v pořádku, žádné stopy po havárii.

Vlastníte vůz značky Peugeot? Podělte se s ostatními o své zkušenosti ZDE!

Po koupi jsem udělal rozvody včetně napínací kladky, řemenů, oleje a filtru. To vše bez papíru za 5 100 Kč. Pak sem si chtěl vyměnit vzduchový filtr. To byla katastrofa. Potrubí, kterým se zpátky do sání dostává část výfukových plynů, bylo plné oleje a filtr byl celý mastný. Celé potrubí bylo přecpané karbonem. Nový filtr a vyčištění mě přišlo svépomocí na 350 Kč.
Tento problém jsem řešil s mechanikem a říkal, že tenhle typ motoru to prostě dělá, tak nevím... Jinak motor na ježdění mezi obcemi bohatě stačí a spotřeba 6,5 litrů je super, a to nejsem závodník ani brzda provozu. Musím podotknout že v autě z devadesáti procent jezdím sám.
Asi ve 100 000 (určitě nalhaných) km začala rachotit spojka. Bylo to vysypané ložisko. Celá výměna i s materiálem (koupil sem valeo) stála 4 000 Kč, zase bez papíru.
Jízdní vlastnosti na takovéto ježdění mezi dědinama bohatě stačí. Mám pneu 165/70 R 13, michelinky. Byl jsem s autem několikrát v Katovicích, jel jsem po dálnici a už pří 140 km/h jsem se necítil jistý.
Brzdy nic moc. Při delším brždění rychle vadnou. Vpředu jsou kotouče bez vnitřního chlazení, vzadu bubny. Když to porovnám s firemním Peugeotem Partnerem, tak to je jiné kafe.
Pohodlí v kabině je průměrné. I když měřím 185 cm, tak osoba stejně velká sedící za mnou má místo na nohy. Sedačky jdou lehce sklopit tak za 15 sekund.
Sice se říká, že interiéry těchto modelů trpí na různé vrzání, ale mě zatím nic takového nepotkalo.
Jinak nemůžu říct, jestli je tohle auto špatné nebo dobré. Strčil jsem do něj nějaké peníze a čas ukáže, jak dlouho budu jezdit bez poruchy. Přece jen je to ojeté auto a myslím si, že hodně záleží na majiteli, jak se o auto stará.
Už mě nic nenapadá, ale pokud byste se chtěli na něco zeptat, tak v diskuzi pod článkem. Budu ji průběžně sledovat. Tak a pusťte se do mě, pánové...
KladyZápory
nízká spotřeba problémy s kontrolkou airbagu (občas problikuje)
je pořád hezký  
  
  
  





Spolehlivost
3
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ne



hodnocení
brzdy
4
design
2
dílenské zpracování
3
dynamika motoru
3
jízdní komfort
3
ovladatelnost
2
prostornost
4
pružnost motoru
3
řazení
3
řízení
3
sedadla
3
spotřeba
2
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
2.84
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - marketingové podmínky

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist