Peugeot 307 SW

Po roce a půl praskl chladič - malá trhlinka, ale úbytek tam byl - opraveno roztokem do chladiče - nyní­ bez problémů (záruka na vůz byla jen půl roku).
hodnocení článku 4.0 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Peugeot 307
Značka:Peugeot
Model:307
Typ:SW
Karoserie:kombi
Obsah motoru:1.6 16V
Palivo:benzí­n
Rok výroby:2002
Typ řazení:manuální­
Najeto km při koupi:200
Najeto km nyní:33 000
Koupen jako:nový
Jak dlouho vůz využívám:4 roky
Průměrná spotřeba:7,6 l
Poruchy:Prasklý chladič (po 1 a 1/2 roce), zaseklé brzdy - zadní,destičky totálně rozpadlé (3 roky), koroze výfuku (2 roky), stabilzační­ tyče - výměna (2 roky)
Předchozí vozidlo: 
Jednání­ s Peugeotem nikam nevedlo, i když byl vůz už mimo záruku, ale po 1 a 1/2 roce aby odešel chladič do věčných lovišť? Cca po dvou a půl letech koroze na výfuku - totálně uhnilý v kolenu před zadní­m tlumičem. Nutná výměna střední­ho i zadní­ho tlumiče (cca 3500 Kč). Brzdy cca 3 a půl roku - zadní ­- po rozebrání­ jsem zjistil, že kotouče nejsou rovnoměrně sjeté, destičky jsou kouslé na kotouči (pí­st chodí­), po odejmutí destiček - totálně rozpadlý segment, který dosedá na kotouče. Tyč stabilizátoru - pravá i levá strana - výměna (cca 1500 Kč). Jinak bez vážnější­ch problémů. Ale ten chladič není­ náhoda. Byl jsem na garančce a ženská měla ten samý problém, akorát, že kývla na výměnu chladiče za cca 10 litrů. Jo a po dvou letech jsem si všiml, že špatně nasadili obutí­, ne na auto, ale na ráfek. Co se týče vnitřku vozu, tak tohle auto nemá chybu - možnost až sedmi sedaček v libovolném uspořádání­, velký zavazadelník, panoramatická střecha, vše v elektrice, aut. klimatizace, loketní­ opěrky, odkládací­ prostory. Ale už bych si ho nekoupil. No, nic není­ dokonalé :)))))
KladyZápory
prostornost

koroze výfuku

 
spotřeba brzdy
antikorozní ochrana podvozku spolehlivost?
spolehlivost?  
  





Spolehlivost
3
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ne



hodnocení
brzdy
3
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
2
řazení
2
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
1
celkové hodnocení - průměr:
1.57
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist