Porsche představuje nové Cayenne GTS

Základní motorizací SUV bude staronový šestiválec o objemu 3,6 litru a výkonu 300 koní.
AKTUALITY, 08.11.14 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Porsche Cayenne

Modernizován byl také osmiválec, který je vlastně posílenou verzí jednotky z modelu Cayenne S. Ve srovnání s osmiválcem předchozí generace došlo ke zvýšení výkonu o 20 k na 440 k a posílení točivého momentu o 85 Nm na celkových 600 Nm. Cayenne GTS zrychluje z 0 na 100 km/h během 5,2 s, případně za 5,1 s po vybavení paketem Sport Chrono. Ručička tachometru se zastaví na hodnotě 262 km/h.

Aktivní podvozek Porsche Active Suspension Management (PASM) je nyní nastaven více sportovně, se standardně dodávanými ocelovými pružinami je podvozek snížený o 24 mm, při vybavení vzduchovým odpružením je světlá výška snížená o 20 mm. Další standardní výbavou je brzdová soustava z modelu Cayenne Turbo s předními kotouči o průměru 390 mm (vzadu 358 mm) a červeně lakovanými brzdovými třmeny.

Uvnitř vozu jsou elektricky (v osmi směrech) nastavitelná čalouněná sedadla s kombinací kůže a alcantary s nápisy GTS na hlavových opěrkách. Hlavní materiál uvnitř představuje alcantara. Na přání je připraven interiérový paket GTS v červené barvě Carmine nebo stříbrné Rhodium. V těchto barvách jsou v tomto případě vyvedeny i detaily, jako pozadí otáčkoměru, dekorativní švy, nápisy na hlavových opěrkách a bezpečnostní pásy.

Nové základní provedení modelové řady cayenne je vybaveno známým atmosféricky plněným šestiválcem 3,6 litru s výkonem 300 k. Cayenne s ním z 0 na 100 km/h zrychlí během 7,7 s (za 7,6 s ve spojení s volitelným paketem Sport Chrono). Výrobce použil funkci jízdy setrvačností, Stop/Start nebo systém řízení teploty motoru a deklaruje kombinovanou spotřebu paliva 9,2 l/100 km. V základní výbavě je nově osmistupňová samočinná převodovka Tiptronic S, bi-xenonové světlomety, multifunkční sportovní volant s řadicími páčkami a elektricky ovládaná zadní výklopná stěna.

Nové modely Cayenne a Cayenne GTS se představí ve světové premiéře 19. listopadu 2014 na autosalonu v Los Angeles. Prodej obou modelů začne v Německu koncem února 2015.



"originální stav ojetin je lepší než tuning"
1/5
2/5
3/5
4/5
5/5


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist