Renault Kangoo 1.5 DCi

Pro koupi tohoto vozu jsem se rozhodl z toho důvodu, že jsem potřeboval prostorný rodinný automobil s možností občasného převozu i větších nákladů či předmětů.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Kangoo
Značka:Renault
Model:Kangoo
Typ:1.5 DCi
Bližší označení:Autehntique
Karoserie:kombi, VAN, MPV, SUV
Obsah motoru:1500
Palivo:nafta
Rok výroby:2004
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:24000
Najeto km nyní:30000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:půl roku
Průměrná spotřeba:5 l/100 km
Poruchy:musím to zaklepat - zatím ne
Předchozí vozidlo:Opel Agila
Pro koupi tohoto vozu jsem se rozhodl z toho důvodu, že jsem potřeboval prostorný rodinný automobil s možností občasného převozu i větších nákladů či předmětů. Po dlouhém hledání vhodné kombinace model - motor - výbava mi z toho vyšlo Kangoo s dieselem 1,5, které jsem zakoupil ojeté, po lehké havarii s opravovaným nárazníkem a světlomety.
Prvotní dojmy byly rozporuplné - z vnějšku ani tak ne, ale vnitřní vybavení je na dnešní dobu poněkud svérázné, i když mu nelze upřít značnou dávku originality a šarmu. Překvapuje velký podíl lakovaných ploch v interieru, zejména u mého - druhého nejnižšího - stupně výbavy. Na druhou stranu absence 'tapecír' nezvyšuje zbytečně hmotnost vozu a je i výhodná např. u předních sloupků, které jsou velmi štíhlé a neomezují příliš výhled. Co však vadilo více - ač téměř nový vůz, ze spousty míst palubní desky se ozývala celá plejáda drnčivých zvuků nastupujících jako rezonance v různých režimech jízdy. Naštěstí šlo pouze o špatné slícování či vůle, lehce svépomocí odstranitelné. Sedadla jsou pohodlná, zejména vpředu, i při dlouhých cestách, trochu mi však vadí, že není možné nastavovat sklon opěradla plynule - pouze po skocích.
Motor (60 kW) podle mne zasluhuje absolutorium - vynikající tah od 1500 ot./min, dobře utlumený, řazení přesné, i když trochu gumové. Mně osobně vadí poloha zpátečky 'vlevo vpřed'. Spotřeba při předpisové jízdě mimo město hluboko pod 5l/100km, ve městě asi o litr více - jezdím však dosti měkce a úsporně.
Ovladatelnost velmi dobrá, vůz se překvapivě málo naklání, pouze při přejezdu větších příčných nerovností se chová dosti tvrdě. Brzdy přiměřené, neslábnoucí.
Jako klad bych zmínil i dlouhé servisní intervaly - olej 30 000, rozvody 120 000, filtry 60 000 atd..
Celkový dojem - prozatím jednoznačně kladný.
KladyZápory
Prostor  Dílenské zpracování  
Spotřeba  Interiér  
Motor jako celek    
   
   





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
4
dynamika motoru
1
jízdní komfort
2
ovladatelnost
2
prostornost
1
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
1
výhled z vozu
1
zavazadelník
1
celkové hodnocení - průměr:
1.57
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist