Renault Laguna 2,2dCi

Chtěl bych jen trochu reagovat na některé, až hysterické, vzkazy typu Renault nikdy víc a že je to podřadná značka apod. Nikdo nikoho nenutí, aby si kupoval právě Renault, já osobně už mám čtvrtého.
RECENZE UŽIVATELŮ, 06.05.12 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Renault Laguna
Značka:Renault
Model:Laguna
Typ:2,2dCi
Bližší označení:Privilege
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:2,2
Palivo:nafta
Rok výroby:2002
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:89000
Najeto km nyní:133000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:1,5 roku
Průměrná spotřeba:8 l
Poruchy:Běžná údržba a několik menších závad, které jsem už snad vychytal
Předchozí vozidlo:Renault Laguna

Chtěl bych jen trochu reagovat na některé až hysterické vzkazy typu Renault nikdy víc a že je to podřadná značka apod. Nikdo nikoho nenutí, aby si kupoval právě Renault, já osobně už mám čtvrtého Renaulta, první byl R9 TSE benzín, pak už jen Laguny - 2,2 D, 1,9 dTi a teď 2,2 dCi.
1) Všeobecně: Myslím si, že u každé automobilky se vyskytují poruchy, někde víc, někde míň. Vždy záleží, na jaké konkrétní auto narazíte. Polámat se může stejně Renault jako Volkswagen, Ford, nebo Opel. V našich motoristických médiích jsou všeobecně upřednostňována německá auta, zejména VW a ostatní členové koncernu. Vždy v různých testech vyhrávají německá auta. Když pominu, že francouzská, nebo italská vždy končí poslední, tak je s podivem, že v testech prohrávají i japonci, přičemž v samotném hodnocení od TUV jsou na čele většinou Toyoty, Subaru. Čím to asi bude? Ne náhodou tím, že je vlastní vydavatelství Labe Vltava press - německé…? Francouzům se neustále vyčítají měkké podvozky, měkká sedadla. Já radši sedím pohodlně, než aby mě bolel zadek od tvrdé sedačky, a radši mám plavnou jízdu, než skákání s tvrdými auty.
2) Renault: mé poruchy a zkušenosti, 1. laguna 2,2 D, najel jsem s ní 220000 km, během provozu žádné problémy, údržba, ale skončila zničenou vačkovou hřídelí. 2. laguna 1,9 dTi , teď s ní jezdí manželka, má nejeto už okolo 300 tis km, kromě opravy turba za 15t. žádné problémy. ¨Navíc, turbo bylo od Boshe ..Nyní mám Lag II, koupil jsem ji s 90 tis. km a za 45 tis. km provozu jsem měl pár závad - čtečka karty, čepy, tyčky řízení, spojkový a brzdový pedál, ale už jsem to 'vychytal' a teď snad bude klid.
3) Konkurence: od svých známých, kteří se sami pochlubili, vím, že u Mazdy 6 se ve 101 tis rozsypala převodovka (záruka končila ve 100t.), dalšímu se u Passatu zasekl na dálnici motor, taky těsně po záruce, jinému se kazilo Mondeo a měl ho funglovku. Společník měl P 307 SW a měl problémy převodovkou, teď má funglovku P 407 a taky mu to nějak škube. Takže u každého je něco.


KladyZápory
  
  
  
  
  





Spolehlivost
3
 
Provozní náklady
3
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
2
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
1
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
3
pružnost motoru
1
řazení
2
řízení
2
sedadla
2
spotřeba
3
výhled z vozu
2
zavazadelník
4
celkové hodnocení - průměr:
2
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - marketingové podmínky

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist