Renault Laguna - jak jezdí po 190 tis.km?

Auto má už hodně naběháno a očekával jsem, že to bude mnohem horší - zkrátka že budeme muset častěji navštěvovat servis.
RECENZE UŽIVATELŮ, 26.05.10 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Renault Laguna
Značka:Renault
Model:Laguna
Typ: 
Karoserie:kombi
Obsah motoru:1900
Palivo:nafta
Rok výroby:9/2005
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:147000
Najeto km nyní:189000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:1 rok
Průměrná spotřeba:6 - 7
Předchozí vozidlo: 

Je to už skoro rok a tak bych se rád podělil o další recenzi a to na Renault Laguna II. První recenzi o svém autě jsem psal cca před rokem (Renault Laguna – první dojmy nového majitele). Dnešní recenze už nebude tak obsáhlá.
Malá rekapitulace, byl to ročník 9/2005 a při koupi byl tachometr na 147t/km a dnes už 189t/km. Což máme 42t/km za jeden rok. S autem jsem se tedy pořádně seznámil.
V první recenzi jsem psal o dvou závadách a to byla také poslední věc, která se musela opravovat z důvodu poruchy. Servisní výměnu oleje jsem zkrátil na 15t a dávám plnou syntetiku ELF 5w-40. Auto olej nežere, vždy doplním maximálně 0,5l oleje. Při jeho výměně měním zároveň i palivový filtr + kabinový. Palivový zas tak drahý není a autu to jen prospěje.
Nedávno jsem nechal udělat kompletní prohlídku + diagnostiku v renaultu. A výsledek byl velmi příjemný. Auto jsem nechal později v neautorizovaném servisu provést tyto úkony (viz. níže).
Nové brzdové destičky (předek i zadek), tyčky řízení, geometrie (digital), nová brzdová kapalina, 0,5 l olej v převodovce, doplnění klimatizace + dezinfekce, palivový filtr, uložení výfuku, spodní silentblok motoru, komplet tlumiče, celková cena je 20.500,- není to tak špatné, když si člověk řekne, že jen tlumiče stály 10.000,-. S výslednou cenou jsem tedy maximálně spokojen. Silentbloky na zadní nápravě jsou jen lehce popraskané a není je potřeba měnit. Únik oleje z převodovky a z vany, je prý velmi malý a není jej zatím třeba řešit. Veškerá elektronika funguje a nic nestávkuje. Polokožené sedačky jsou kvalitní, neustále mi po autě běhá pes a i tak na nich není vidět žadné poškození. Jen poslední dobou mi vrže sedačka řidiče a promazání nějak nepomáhá, budu ji muset vymontovat a nějak to vyřešit. Interiér vypadá pořád jako nový, nic není poškrábané ani jiným způsobem poškozené. Jediné co mě mrzí, že mi čas od času zavrzá palubní deska a středový tunel. Nicméně měl jsem možnost se projet posledním Passatem, který měl také cca 200t/km a palubka tam vrzala stejně, tak mě to trošku potěšilo :-). Auto má už hodně naběháno a očekával jsem, že to bude mnohem horší - zkrátka že budeme muset častěji navštěvovat servis. Motor ale pořád šlape na jedničku a hluk se nezvyšuje. Pravidelně přidávám do nafty aditiva a je vidět, že mu to dělá dobře. Autobaterie je stále původní a při – 20 auto nastartovalo na poprvé bez problémů. Co víc dodat, jsem spokojen že jsem lagunu koupil a velice mě překvapila její spolehlivost.

Vlastníte vůz značky Renault? Podělte se zde s ostatními o své dojmy a zkušenosti.




Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
3
dynamika motoru
2
jízdní komfort
2
ovladatelnost
2
prostornost
2
pružnost motoru
2
řazení
3
řízení
3
sedadla
1
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
2
celkové hodnocení - průměr:
2
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - marketingové podmínky

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist