Renault Master

Měl jsem možnost najet cca. 20 000 km s Renaultem Master 2,8 D, a proto přispěju svou trochou do mlýna. V roce 1999 byla volba firemní dodávky celkem jasná - Master rok před tím vyhrál Dodávku roku, takže nebylo o čem přemýšlet.
RECENZE UŽIVATELŮ, 20.04.06 | 00:00
hodnocení článku 5.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
užitkové Renault Master
Značka:Renault
Model:Ostatní
Typ:Master
Bližší označení:2,8 D
Karoserie:VAN
Obsah motoru:2800
Palivo:nafta
Rok výroby:1999
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:0
Najeto km nyní:300 000
Koupen jako:nový
Jak dlouho vůz využívám:6 let
Průměrná spotřeba:13 litrů
Poruchy:ne
Předchozí vozidlo: 
KOUPĚ KONKRÉTNÍHO VOZU:
V autosalónu Renault jsme koupili nového Mastera ve verzi nejdelší a nejvyšší, s nejsilnějším motorem 2,8 D (84 kW).
VÝBAVA VOZU PŘI KOUPI:
Žádná.
TECHNICKÝ STAV VOZU PŘI KOUPI:
Nový vůz bez závad.
NÁSLEDNÉ VYUŽITÍ VOZU:
S vozem se dosud najelo 300 000 km, z toho prvních 60 000 km při cestách do zahraničí a následně 240 000 km při rozvozu zboží dealerem.
OPRAVY VOZU BĚHEM UŽÍVÁNÍ, HODNOCENÍ SPOLEHLIVOSTI:
Vůz byl do cca. 200 000 km bez závad, pak se začaly sporadicky objevovat. Jednou jedinkrát nechal vůz řidiče stát, když se na dálnici přetrhlo lanko plynu. Závažnější závada se neobjevila, investice po dosažení 200 000 km spočívaly v běžném spotřebním materiálu. Mezi 200 - 300 000 km se kromě toho měnilo čerpadlo, spojka, ložiska a čepy. Vůz jezdil neustále plně naložen a absolvoval drsný život vozu dealera, přesto byl nadprůměrně spolehlivý.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI VOZU:
Perfektní! Kola v rozích, dlouhý rozvor, přední náhon, to vše zaručuje super stabilitu na dodávku nezvyklou. Motor 2,8 D má velký točivý moment, nezná kopec, na dálnici jede bez problémů i s nákladem 150 - 160, akcelerací předčí i slabší osobní vozy nižších tříd. Zkrátka, "Van of the year 1998".
UŽIVATELSKÉ POHODLÍ:
U dodávky těžko mluvit o pohodlí, ale celkové vlastnosti vozu umožňují pohodlné řízení. Velkou nevýhodou je jedině absence klimatizace a letní 60 stupňová výheň.
SPOTŘEBA:
10 - 15 litrů dle podmínek. Na dodávku zcela v normě. Nádrž na 100 l zaručuje dlouhý dojezd.
SOUHRN:
Renault Master je dle mého názoru nejlepší dodávka ve své kategorii na trhu. Nový Master, kterého jsme před 14 dny zakoupili, to jen potvrdil.

KladyZápory
Jízdní vlastnosti  
Skvělý motor  
Spolehlivost  
  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
1
celkové hodnocení - průměr:
1.28
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist