Renault Megané II Grandtour

Po té, co jsem si vůz přivezl, jsem byl jeho chování vyzkoušet na letišti. Ať už oproti předchozí generaci, nebo i jiným vozům, mě překvapila síla posilovače brzd a výborné chování auta.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Renault Mégane
Značka:Renault
Model:Megané II
Typ:Grandtour
Bližší označení:1,6 16V Dynamique
Karoserie:Kombi
Obsah motoru:1599
Palivo:benzín
Rok výroby:2008
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:0
Najeto km nyní:20000
Koupen jako:nový
Jak dlouho vůz využívám:2 roky
Průměrná spotřeba:6,7
Předchozí vozidlo:Renault Megane Grantour I. 1,4 16V

Po té, co jsem si vůz přivezl, jsem byl jeho chování vyzkoušet na letišti. Ať už oproti předchozí generaci, nebo i jiným vozům, mě překvapila síla posilovače brzd a výborné chování posilovače řízení. Auto výborně drží stopu a není ani příliš neotáčivé, je prostě krásně čitelné. Na co si ovšem hned tak nezvyknu je poloha plynového pedálu vůči brzdovému. Skoro pokaždé, když zastavuji na křižovatce a brzdím, šlápnu si zároveň i na plyn. Převodovka je tak akorát dlouhá a celkem přesná. 1,6tka pod kapotou je kultivovaná s dobrým průběhem výkonu, nejvíc táhne od 3tis ot./min výš a v těchto otáčkách má i překvapivě líbivý zvuk. Podvozek je oproti předchozí generaci měkčí, lépe tlumí nárazy a není tolik slyšet. U interiéru musím pochválit použité materiály a funkčnost i design palubní desky. Měkčené plasty na palubní desce jsou příjemné na dotek a dobře se udržují. Sedačky mají výborně boční vedení, a na nohy je místa dost (měřím 198cm). Na čem ovšem skoro každý rezignuje je výměna žárovek. Na co francouzští soudruzi při vymýšlení tohoto systému mysleli, je mi záhadou. Celkově malý motorový prostor a velká přední příčka zrovna neusnadňují přístup k motoru. Co jsem také uvítal oproti minulé generaci bylo přidání světla zpátečky i na druhou stranu (couvat jen s jedním za absolutní tmy bylo téměř nemožné), množství úložných prostorů, nebo čitelnost budíků na ostrém slunci. Auto je celkově dosti hravé až se mi kolikrát nechce věřit, že je to kombík. Do kufru bez problémů naložíte plazmovou televizi s úhlopříčkou 106cm (plazma se má převážet na výšku), stačí k tomu jen složit jednu zadní sedačku :-). Výhled z vozu je taktéž obstojný. Sehnat díly není problém a jejich cena je i celkem přiměřená Zbytek už asi není potřeba zmiňovat. Snad bych jen doporučil, nekupovat ve stříbrné metalíze, nýbrž v té modré :-).

KladyZápory
Vzhled Umístění plynového pedálu
Motor přístup ke světlům
Řízení  
Zavazadlový prostor  
Světla  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
2
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
2
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
2
řazení
2
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
3
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
1.69
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora