Škoda Fabia 1,2 TSI II. generace - konečně jede

Nebyl jsem moc nadšený, když jsem ji přebíral, ale po pár kilometrech mě auto uchvátilo. Konečně vás ze sedaček nebolí záda, konečně v noci vidíte na cestu a konečně jede.
RECENZE UŽIVATELŮ, 08.08.17 | 12:00
hodnocení článku 5.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Škoda Fabia
Značka:Škoda
Model:Fabia
Typ:
Karoserie:kombi
Objem motoru:1197
Palivo:benzin
Rok výroby:2012
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:93000
Najeto km nyní:89000
Koupen jako:nový
Jak dlouho vůz využívám:2 měsíce
Průměrná spotřeba:6.8
Předchozí vozidlo:Škoda Fabia


Zdravím všechny, které zajímá automobilový svět.
Jsem tu opět s recenzí naší staronový služební Fábie. Už jsem zde uveřejnil dvě rezence na Fábii II. gen. (1.4 16V) a III. gen. (1.4TDI) a moc dobře v mých očích nedopadly.
Ani jednu již v tuto dobu nemáme, jelikož první byla účastníkem nehody a jako totálka odepsána a druhá šla ve 205 tis. na pravidelnou garanční prohlídku a už se nevrátila s tím, že opravovat se toto auto již nevyplatí.

A teď se vrátím k našemu poslednímu služebáku. Fábia kombi 2. gen. po posledním faceliftu. Rok výroby 2012, motor 1.2 TSI 63 kW, full výbava.
Nebyl jsem moc nadšený, když jsem jí přebíral, ale po pár kilometrech mě auto uchvátilo. Konečně vás ze sedaček nebolí záda, konečně v noci vidíte na cestu a konečně jede.

MOTOR: 4válec o skromném objemu 1.2 o výkonu 63 kW a 160 Nm. Čísla to nejsou bůhvíjak oslnivá, ale když foukne turbo, tak jede. Je pravda, že pod 2 tis. otáček se motoru moc zrychlovat nechce, ale nad 2 tis. peláší jak splašený kůň (a z motorového prostoru se line moc hezký sportovní zvuk). Musel jsem si na to zvykat, protože tam kde atmosféra jela v pohodě za 4, tak tady jedete za 3. Kupodivu se musí víc řadit, ale to mě vůbec nevadí, jelikož Fábka má přesnou kulisu řazení. Další věc je, že vytáčet motor nad 4 tis. otáček je úplně zbytečný. Kolem této mety stejně výkon upadá. Prostě s turbem se jezdí jinak než s atmosférou. Hodně lidí se bude ptát, kolik to žere a já odpovím od 6,3 do 7,5 podle toho, jak moc budete šlapat na plyn. Jenže když to tak hezky jede. Za mě motor super.

INTERIÉR + EXTERIÉR: 3 věci. Sedačky, světlomety a klid. Konečně mě ze sedaček po 30 km nebolí záda, konečně v noci vidím, kam jedu, a klid od motoru. Tři věci, které změnily z "tohle auto ani náhodou" na "tohle auto proč bych si ho nekoupil domů"....
Dál se rozepisovat nebudu, protože jak uvnitř, tak zvenku je to ta samá Fábia 2.gen.

Co dodat? Snad jen, proč to takhle nemohlo být hned od začátku prodeje? S kolegy jsme se shodli na tom, že tato Fábie je mnohem lepší než ta, která sjíždí z linek v Mladé Boleslavi nyní.

PS: s čipem se můžete dostat prej až na 90kW a 200 Nm... To musí být kalup :D




Spolehlivost2
Provozní náklady2
Cena náhradních dílů2
Dostupnost náhradních dílů2


Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? - ano

hodnocení
brzdy
2
design
3
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
1
jízdní komfort
3
ovladatelnost
3
prostornost
3
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
3
celkové hodnocení - průměr:
2.07
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/1


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - marketingové podmínky

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist