Škoda Fabia 1.4 TDI - jaká je po 170 tis. km?

Vůz s nájezdem 120 000 km jsem koupil od firmy po předchozím obtelefonování servisů a ověření všech údajů dle VIN, déle jsem již neváhal a vůz za tehdy přijatelných 80.000 Kč pořídil.
hodnocení článku 2.8 b / 6x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Škoda Fabia
Značka:Škoda
Model:Fabia
Typ:1.4 TDI 51 kW
Karoserie:kombi
Objem motoru:1 400
Palivo:nafta
Rok výroby:2007
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:120 000
Najeto km nyní:170 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:2 roky
Průměrná spotřeba:4,7 l
Předchozí vozidlo:Škoda Favorit
Vůz s nájezdem 120 000 km jsem koupil od firmy po předchozím obtelefonování servisů a ověření všech údajů dle VIN, déle jsem již neváhal a vůz za tehdy přijatelných 80.000 Kč pořídil. Následovaly investice - doplnění a desinfekce klimatizace 1.000 Kč a oprava zalomení klíče v defendlocku 500 Kč. 51 kW bylo pro běžný městský provoz dostačujících, ale chip na 67 kW již dodal vozu slušné akcelerační parametry a ustálil dlouhodobou spotřebu na 4,7 l/100 km. Přidání tempomatu stálo 2.000 Kč. Od té doby již jen roční výměny náplní a filtrů, což vychází kolem 2.000 Kč (materiál si kupuji sám - MAN, Castrol) a platím jen za práci v neautorizovaném servisu. Autem jezdím denně do práce po Praze, takže popojížděčka a o víkendech výlety chalupa... Když vyrazíme se ženou a dítětem, dáme v pohodě všechna zavazadla, kočár i postýlku do kufru tak, aby šla zatáhnout roletka. V porovnání se služebními vozy (Peugeot 206, Opel Astra, Subaru Impreza, Ford Galaxy) je u fabie slušný poměr cena-výkon. Provozní náklady oproti těmto vozům minimální, zpracování vozu strohé, ale funkční. Jízdní vlastnosti díky chiptuningu zdaleka převyšují možnosti benzínových atmosfér i s ohledem na malý obsah a skutečnost, že se jedná o 3válec. Možná jsem měl štěstí při koupi a možná to tímto zakřiknu, ale auto i ve 170 tis. km slouží, je spolehlivé a úsporné a při troše základní péče a vyhýbání se pumpám typu 'shitoil' má ambice jezdit ještě dlouho.
KladyZápory
Spotřeba Občas musím vyměnit nějakou tu žárovku
Náklady na servis  
Drží si cenu  
Spolehlivost  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
2
design
3
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
1
jízdní komfort
3
ovladatelnost
2
prostornost
3
pružnost motoru
1
řazení
2
řízení
2
sedadla
3
spotřeba
1
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
2.07
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist