Volkswagen Golf 1.9 GTD a první dojmy majitele

Mám tohohle "golfíka" cca půl roku a jsem více méně spokojen. Co jsem musel udělat za opravy - zadní ložiska (cca 500 Kč za obě), lanko ruční brzdy, výměna gufera na klikovce (špatná montáž předchozího majitele).
hodnocení článku 5.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Golf
Značka:Volkswagen
Model:Golf
Typ:Golf 3 1.9GTD
Bližší označení:typ motoru AAZ
Karoserie:hatchback
Objem motoru:1896
Palivo:nafta
Rok výroby:1994
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:462 000
Najeto km nyní:467 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:půl roku
Průměrná spotřeba:7
Poruchy:silentbloky zadní nápravy, únik oleje přes gufero klikovky
Předchozí vozidlo:Volkswagen Passat
Mám tohohle "golfíka" cca půl roku a jsem více méně spokojen. Co jsem musel opravit - zadní ložiska (cca 500 Kč za obě), lanko ruční brzdy, výměna gufera na klikovce (špatná montáž předchozího majitele, nenaklepává se - je na to speciální forichtung) a s guferem rovnou i rozvody (cena cca 3.000 Kč za díly), dále byla trochu pomačkaná vana, proto jsem ji nechal pro jistotu taky vyměnit (stála tuším 800 Kč a těsnění též okolo 800 Kč), v létě mě nejspíš čekají silentbloky zadní nápravy. Jinak je vozidlo parádní, přijde mi, že více "papá" naftu, ale když tankuji, tak v nádrži třeba 20 litrů zůstane, takže ukazatel stavu paliva je dost nepřesný. Nádrž je úctyhodná - 60 litrů. Motor 1.9GTD mě mile překvapil - na 55 kW je dost pružný a má slušné zrychlení, oproti obyčejnému 1.9TD jsem zjistil jen jinou převodovku a asi jinak "naštelované" čerpadlo. V zatáčkách auto sedí slušně i přes špatné silentbloky na zadní nápravě, i na sněhu při rozumné rychlosti vás z ledasčeho vytáhne! Podle mého názoru je slušnou výhodou i dobré řízení, četl jsem zde recenzi, kde si lidé stěžují na brzdy - no řekl bych, že nejsou ani nejlepší, ani nejhorší, ale svůj účel plní spolehlivě (však od auta takového ročníku nemůžete čekat účinnost jako u nových modelů). Za výhodu v tomhle zimním období považuji i to, že auto rychle topí - nastartujete, dáte topení na max a ventilátor na 2 a ono to za 5 minut pomalu topí... Když se to zahřeje na provozních 80 stupňů a máte topení na max, tak v autě nevydržíte, jaké je tam teplo. Ještě když se vrátím ke kvalitě motoru - motor má naběháno slušných 467 000 km a stále vrní krásně, má tah a olej nežere (ten mi teď akorát teče přes to gufero :D ). No jinak jsem si ještě vzpomněl na výměnu relé žhavení (originál 720 Kč) - pokud by s ním někdo měl problém, je to hned nad pojistkami úplně vpravo s označením 104, já tam měl 142 z motoru 1Y, proto dělalo neplechu. Auto se dá celkem levně oplastovat - tuning nárazníky za 1.500 Kč kus, oplastování prahů taky 1.500 Kč. Pokud by někoho něco zajímalo, rád zodpovím.
KladyZápory
Celkové zpracování vozu Spotřeba
Výdrž motoru Výhled občas zhoršují přední sloupky
Prostor pro řidiče a spolujezdce Některá sedadla nenabízí mnoho komfortu
Pružnost motoru Šroubovací tažné oko (přední) - každý druhý Golf (i Felicie) ho nemá
Ceny náhradních dílů Hluk studeného motoru





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
2
pružnost motoru
2
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
3
výhled z vozu
3
celkové hodnocení - průměr:
1.84
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/1


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist