Volkswagen Golf III - jaký je po 310 tis. km?

VW Golf jsme koupili v roce 2000 jako osmileté auto. Měl najeto 150000 km a stal nás 150000 Kč. Následně jezdil bez jakýchkoli problémů dobrych osm let.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Golf
Značka:Volkswagen
Model:Golf
Typ:III
Bližší označení:GL
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:1390
Palivo:benzin
Rok výroby:1992
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:150000
Najeto km nyní:310000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:12
Průměrná spotřeba:7
Předchozí vozidlo:Lada 2103

Po této době, tudíž v jeho šestnácti letech, začaly menší závady typu prasklajících homogynetických kloubů a podobně. Do roku 2010 se měnilo 2x čerpadlo (vždy za použité) a 2x chladič - opět za použitý. V roce 2010 při 272000 Km praskl satelit differencialu. Opět se vyměnil za použitý a s ním přišel také jiný motor se 140000km. Ten původní jel bez problémů, jen se naskytla možnost nového motoru, jak se řiká za hubičku. Nyní má automobil najeto 315000km (motor 160000Km) a nemám problém s autem odjet tam a zpět Prahu cca 1200km i s přívěsem. O auto je dobře starané, pravidelně se mění olej, filtry a obměnují se silentbloky i čepy na nápravach. Průměr spotřeby je cca 7 litrů, na dálkových jízdách zvládne i 6,5l/100km. Bohužel karoserie je v takovém stádiu, že už nelze zvedat za prahy, takže zvedám za ramena. Pokud by byl tenhle Golf vyroben s pozinkovanou karoserií, tak s ním vesele nalítám dalších 150000 km. Asi před třemi lety jsem odstrojil komplet interiér, abych jej ošetřil. Při té příležitosti jsem zjistil, že auto má měněnou celou střechu (v červené barvě), páté dveře jsou v zelené metalíze a nárazníky opět červené. Takže řeči od prodejce, že automobil nebyl v životě bouraný byly trochu mimo. Nutno podotknout, že v době 2003-2010 byl Golf nezřídka využíván jako 'traktor'. Při rekonstrukci našeho rodinneho domu běžně vozíval cca 1200kg na vozíku (rekord 1480kg) a byly časy, kdy tahal betonovou desku o rozměru 150x220x35 mm (váhu si vypočítejte sami). Nyní je Golf snížen o 60 mm, na 15' litých kolech s pneu 195/50. Na rovině jsou ramena od silnice asi 3,5cm, takže škrtání si uživá taky dost. Jinak přední světla mají zatmavené paraboly, spodní tria, boční blinkry a zadní světla jsou taktéž zatmavena. Na předním nárazníku je nasazená lípa z verze vr6. Momentálně mám v planu dojezdit do léta 2012 a uvažuji o koupi golfa IV. Takže prolézam tento skvěly web a sbíram zkušenosti.

KladyZápory
Dílenské zpracováni Koroze karoserie
Vše se dá opravit 'na koleni' Slabší motorizace
spolehlivost  
  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
2
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
2
ovladatelnost
2
prostornost
3
pružnost motoru
2
řazení
2
řízení
2
sedadla
1
spotřeba
2
výhled z vozu
1
celkové hodnocení - průměr:
1.76
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/92/93/94/95/96/97/98/99/9


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist