Volkswagen Golf IV

Po několika přečtených recenzích přidám i svou zkušenost. Vlastním VW golf IV 5dv. a nemůžu si stěžovat. Nechci psát o vnitřním prostoru, rozvoru, velikosti kufru, designu, ale jen o vlastní zkušenosti z provozu.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Golf
Značka:Volkswagen
Model:Golf
Typ:IV
Bližší označení:akční model Edition, 5 dv.
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:1.9 TDi
Palivo:nafta
Rok výroby:2002
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:9 000
Najeto km nyní:232 600
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:5 let
Průměrná spotřeba:5,3 l
Poruchy:nic, co by čtenáři fóra neznali, 3x váha vzduchu, prasklá stahovačka okna, praskající žárovky ve světlech
Předchozí vozidlo:Volkswagen Golf
Vůz jsem kupoval jako předváděcí v roce 2002 s 9 tis. km, předchozí byl VW golf IV 3dv. 1.6 benzín, též předváděcí. Z důvodu dojíždění do práce jsem volil naftu, 1.9 TDi, 66 kW. Výbava navíc oproti sérii: 6x airbag, aut. klimatizace, ESP, zbytek byl zahrnut v akční výbavě edition. Jezdím denně dálnici D5, výkon vyhovující, na předjíždění kamionů solidní. Při denním používání mám několik závad, ale myslím, že nejde o nic, co by jste neznali. 3x váha vzduchu, 2x prasklá stahovačka okna, praskající žárovky ve světlech. To toleruji, ale 6x měněné kotouče vpředu a 4x vzadu mě trochu zarazily. Dále ke stavu silnic - 3x silentbloky v přední nápravě, 2x v zadní, 3 sady tlumičů mi vzhledem ke kilometrům nepřijdou tak zlé, 3x sada letních kol, 2x zimních, ale na co trpím, je čelní okno. Již 10x měněno... 2x bažant, zbytek kamínky. Žádná závada mě dosud nezastavila úplně, dodržuji serv. intervaly, mám long life na 50 tis., během intervalu dolévám max. 0,3 l oleje, jinak nic, kromě nafty a ostřikovačů. Investice za opravy: rozvodový řemen 3x, včetně vodní pumpy, 1x plněna klimatizace, 3x desinfikována, 4x palivový filtr, 5x pylový filtr, 2x vnitřní koberce, 1x přepínač výstražných směrovek. Vůz 1x vykraden, čelní airbagy, oprava za cca 108 000 Kč, 2x lakován přední nárazník, vše daň za parkování na ulici. Zaslepeny zámky, 1x rozlomeny, ale odolaly. Opotřebení interiéru odpovídá ujetým km, volant vyleštěn, řadící páka též, pedály ošlapány, ale symboly na ovladačích stále čitelné. Co napsat na závěr? Snad jen výhrada ke vzhledu 4ramenného volantu, ale to je otázka zvyku, 3ramenný sluší určitě více. U mě spokojenost, nemám výhrad, doporučuji i jako ojeté pro mladé řidiče, jen je třeba se smířit s tím, že vzadu to není na dlouhé vzdálenosti, ale já vůz využívám hlavně vpředu. Nyní uvažuji o koupi golfu V nebo seatu leon, opět v naftě, tak doufám, že mě nezklame.
KladyZápory
spolehlivost slabé brzdy
bezpečnost praskající žárovky
spotřeba přední náprava
ovladatenost drahé střešní nosiče a všechny další doplňky
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
4
design
2
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
2
pružnost motoru
2
řazení
1
řízení
2
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
3
celkové hodnocení - průměr:
2
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist