Volkswagen Passat po deseti letech

Passat s šestiválcem pod kapotou o výkonu 142 kW. Už tyto údaje jistě zvyšují hladinu adrenalinu v krvi u řidičů se závodním srdcem. Ale pozor, dle majitele se vydejte spíše na dálnici než na klikatou okrsku…
RECENZE UŽIVATELŮ, 17.07.08 | 12:00
hodnocení článku 4.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Passat
Značka:Volkswagen
Model:Passat
Typ:B5
Bližší označení:Syncro
Karoserie:Sedan
Obsah motoru:2771
Palivo:benzín
Rok výroby:1998
Typ řazení:automat
Najeto km při koupi:169000
Najeto km nyní:189000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:9 měsíců
Průměrná spotřeba:11
Poruchy:nemá
Předchozí vozidlo:Honda Accord 2.0i 1998, Toyota Celica 2.0GT-i a spousta Škodovek

Passata jsem si pořídil ze zdravotních důvodů. Přišel jsem o pravou nohu a potřeboval jsem rychle auto v automatu a v provedení 4x4, protože bydlím na horách. Měl jsem předtím Hondu Accord a v žádném případě bych ji neprodal, protože jsem byl maximálně spokojený... Byla velká, spolehlivá a jezdila na LPG takže i úsporná!

Vlastníte vůz značky Volkswagen? Podělte se s ostatními o své zkušenosti ZDE!

Motor:
Vidlicový šestiválec o objemu 2.8litru s pětiventilovým rozvodem se 142kW je výborně pružný, v nízkých otáčkách o něm nevíte. Do 2500ot./min. je trošku lenivý, ale pro městský a klidný provoz dostatečný. Při těchto otáčkách se dá spotřeba udržet pod 10 litrů na 100km. Ve 2500ot./min. se myslím mění časování a motor začne neskutečně táhnout. A další změna přichází kolem 5000ot./min. kdy je cítit ještě malý nárůst výkonu. Každopádně se dá říct, že táhne od 2500 - 6500 kdy vaše 'řádění' zastaví omezovač resp. v mém případě přeřadí TipTronic za Vás.

Výbava:
Jedná se o provedení HighLine, krémová kůže, vyhřívané sedačky, dálkový centrál, klimatizovaná schránka před spolujezdcem, okna a zrcátka v el., 4x AirBAG, KlimaTronic, Tempomat, Palubní PC, originál fólie, decentní křidýlko, zadní černé lampy, ostřikovače světlometů-prostě plná palba. Trošku mě mrzí, že auto nemá Xenony:-(

Jízdní vlastnosti:
Auto není pro ty kteří chtějí závodit v klikatých zatáčkách horského průsmyku. Je komfortně naladěno a v zatáčkách se hodně naklání. Nevím jestli je to tím že je to 4x4 nebo použitými pneu 225/50 R16. Autu svědčí klidnější jízda po rovných cestách, nejlépe dálnice. Není problém letět s autem 800km 200kilometrovou rychlostí (při dovozu z D).

Opravy:
Když se auto dovezlo dělaly se svíčky, oleje (včetně automatu), filtry, a žárovka v zadním světle. Ve 188 000 jsem měnil přední ložiska, začínalo jedno hučet, tak sem je vyměnil obě 3500,-. Jinak je auto bez poruchy. Mám k němu servisku a stav odpovídá najetým km, auto je opravdu zachovalé. Měl sem trochu strach z hliníkové přední nápravy, ale po 190000 žádné vůle a je zatím původní :-)

Závěrem:
Auto bych doporučil lidem, kteří chtějí relativně reprezentativní vůz, jsou klidnější, ale také rádi se projedou svižně. Určitě to není auto na závodění.

Rád uvítám jakékoliv rady a poznatky o tomto autě.

Díky a s pozdravem invalida Martin:-)


KladyZápory
prostornost spotřeba
po letech stále dobře vypadá trochu spotřeba oleje V6
nízký pokles ceny ojetin není na závodění
pohon 4x4 vyšší provozní náklady
spolehlivost  




Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
4
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
1
ovladatelnost
3
prostornost
2
pružnost motoru
1
řazení
2
řízení
2
sedadla
2
spotřeba
4
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
2
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/3
2/3
3/3


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist